vart ska jag ta vägen

Mer
18 år 5 månader sedan #28267 av Katt
Svar från Katt i ämnet vart ska jag ta vägen
Hej tack för era svar.jag somnade så småning om vid 2.20 ca.Igår var det bättre. då var jag messt trött. hade också en hel del att göra med boendestöd.Pluss att jag fick min medecin.vi städa tvätta. och handla.Den nya medecinen jag får är cisordinol depot.om jag nu stavar det rätt.På kvällen sov jag messt var as trött. men på natten sov jag oroiligt, Vakna flera gånger.Tog mig till kyrkan .samt till en träfflokal i dag. män kände mig väldigt rasstlös och orolig .samt ledsen. allt på en gång.som om man är på gång att spricka och explodeera. pratade med en personal på lokalen. samt på avd där jag brukar vara. var även till jouren fick tabl pargitan mite. mot ev biverkningar.Har nyss haft boendestöd här. och grät en skvätt.Det där med flytten är något jag vill .till ett gruppboende.men bara tanken på allt som ska göras inför den. får mig gråtfärdig och att villja dra täcket över huvet. fasst jag kan knappt vara still. fasst jag tog en tabl för en timme sen.Har också ett nageltrång som värker samt huvudvärk. Ska man kassta sig på soptippen kanske. känns som läge för det.
Mer
18 år 5 månader sedan #28268 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet vart ska jag ta vägen
Katt.

Jobbigt med rastlöshet som biverkan... jag hade det i början på min Abilify medicinering... tyckte att det hjälpte att röra på mig och hålla mig sysselsatt... du kanske kan be att de minskar dosen till nästa spruta...

Att flytta är jobbigt... men kul att du fått ett gruppboende som du vill bo på.. kanske kan du få hjälp med flytten från personalen...

Hoppas att du blir gladare snart...