Hur länge sover ni?

Mer
11 år 3 månader sedan #552478 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hur länge sover ni?
7-8 timmar utan piller. 10-12 med piller. Men om jag inte äter piller har mitt dygn 30 timmar. Vilket gör att min dygnsrytm blir störd.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • girl17
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 år 3 månader sedan #552479 av girl17
Svar från girl17 i ämnet Hur länge sover ni?
8O
Mer
11 år 3 månader sedan #552482 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur länge sover ni?
Suck! I natt har det inte varit mycket sova...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #552544 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hur länge sover ni?
Jag försöker hålla mig till att somna vid 23 och stiga upp vid 08, men det blir ofta så att jag går och lägger mig igen efter jag stigit upp. Så ja, jag lägger mig vid 22 och har egentligen ett sömnbehov på i alla fall 10 timmar. Jag tar mig 20-medicin vid 18.30 för att försöka vända dygnet rätt, men det går inte. Jag blir så trött dagen efter av neuroleptikan.
Mer
11 år 3 månader sedan #552634 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur länge sover ni?

koi skrev: Bör jag berätta för läkaren att jag har börjat höra viskningar när jag ska sova? Eller brukar sånt vara övergående?


Det är vanligt att höra viskningar vid läggsdags och det är den vanligaste hallucinationen. Ligg på sidan med höger öra mot kudden så slipper du nog viskningarna. Hjälper inte detta testa andra sidan.
Mer
11 år 3 månader sedan #552637 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur länge sover ni?
Idag sov jag till kl 8 för igår ersatte jag Propavanen med 50 mg Quetiapin, som verkar ge bättre och längre sömn än Propavan. Quetiapinet var också billigare än Propavan.