Sover för mycket...

Mer
10 år 7 månader sedan #609943 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sover för mycket...
Jag tycker inte att det är något problem att sova mycket när man inte behöver gå till något jobb i ottan.
Jag gillar också att sova och blir bekymrad om jag vaknar tidigt.
Mer
10 år 7 månader sedan #610018 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sover för mycket...
Senaste 15 åren har det nog vanligen blivit 4-6 timmars sömn. Sedan jag började med 150 mg Quetiapine till kvällen sover jag längre och 6-7 timmar. Fördelen med Quetiapine är att om jag vaknar så somnar jag snabbt in igen och det kunde jag aldrig med Propavan.
Mer
10 år 7 månader sedan #610023 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Sover för mycket...
Jag sover antingen mycket eller lite i olika perioder..Typ nu mår jag ej så bra...igår vaknade jag 04.00 o kunde ej somna jag e nog lite manisk nu mycket röster på G också...Annars i perioder när jag mår skapligt somnar jag nog typ vid tio på kvällen...sen beror det på när jag skall upp om jag skall till Rehab måste jag upp i tid även om det börjar först ett...Jag måste ha viss tid på mig annars mår jag kas..o nu pratar vi ej om massa sminkning eller hårfix..utan om jag inte får ta det lugnt o en en viss ordning mår jag skit..men får jag det brukar dagen bli ok...Men som sagt nu e en kass period med 4-5 timmars sömn trots sömnmedcin o zyprexa på kvällen...idag har jag piss migrän..Lycka till med din sömn :väggen
  • parpababa
  • Besökare
  • Besökare
10 år 7 månader sedan #610029 av parpababa
Svar från parpababa i ämnet Sover för mycket...
har märkt att ju mer man sover ju mer tenderar man att sova.
Mer
10 år 7 månader sedan #610036 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sover för mycket...
Om ni har sett programmen om ett äldreboende i TV, så hörde ni att professorn i geriatrik där varnade för sömnmedlet Propavan. Jag har försökt med Propavan, men jag mådde pyton halva dan efteråt. Det ska inte vara beroendeframkallande, så det var därför som jag bad att få det utskrivet.
Mer
10 år 7 månader sedan #610039 av Richard
Svar från Richard i ämnet Sover för mycket...
Jag sover normalt från kl 22 till 11, alltså 13 timmar. Alldeles för mycket... Men ska jag upp typ kl 06, så är det inga problem.