Hur ofta känner du rädsla?

Mer
10 år 4 månader sedan #633748 av saara
Svar från saara i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
zoidar,vad svarar du själv på frågan?
Mer
10 år 4 månader sedan #633751 av Utomjordingen
Vill också säga att människorna gör så att man gör en rädd robot genom att kopiera känslohjärnan hos människan - amygdala. Typ, upptäcker avvikelser runt omgivningen.



Amygdala:

:arrow: sv.wikipedia.org/wiki/Amygdala :arrow:
Mer
10 år 4 månader sedan #633777 av malin71
Känner av skräck och rädsla ibland utan att det finns något samband med det som egentligen händer runt omkring mig. Natt skräcken kommer och går också men allt har blivit mycket bättre sista halvåret ändå...
Mer
10 år 4 månader sedan #633779 av koi
Svar från koi i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
Jag har också nån typ av nattskräck. Har varit lugnt i några veckor nu så det är skönt. Får ibland panikångest attacker. Det är jobbigt men det sker inte så ofta som tur är.
Mer
10 år 4 månader sedan #633782 av maria-w
Jag skrev ofta. Jag vågar tex inte promenera själv längre för jag är rädd för lösa hundar. Om jag har cykeln med mig går det bra. När jag ska åka buss så går jag till hållplatsen i centrum för där är det alltid andra som oxå ska med bussen. Då är det inte lika läskigt. När jag är ensam vuxen hemma så är jag rädd för inbrottstjuvar och att mitt hjärta ska stanna så att jag dör. Rädd för män osv.. Rödd när det blir bråk. Vi har vapen så jag kan försvara mig och Maja.

Det har blivit mycket bättre med medicin. Den klipper av det värsta. När jag var yngre klarade jag inte ett eget boende men det skulle jag nog fixa nu.
  • Luckan
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #633786 av Luckan
Svar från Luckan i ämnet Hur ofta känner du rädsla?
Raderat