Störd sömn igen

Mer
8 år 6 månader sedan #778696 av Geta
Svar från Geta i ämnet Störd sömn igen
När jag tog Hibernal sov jag jättebra. Det var svårt att sköta ett jobb
samtidigt.
Mer
8 år 6 månader sedan #778728 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Störd sömn igen
Hibernal är skit, fick köpa en sådan där hatt som de hade på den tiden det var charlston som gällde. Det var i Kungsbacka där vi strövade med hunden i centrum och solen sken rätt i ansiktet. Man tålde inte solen på Hibernal, och man måste skydda huden på den medicinen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #778734 av Geta
Svar från Geta i ämnet Störd sömn igen
Dessutom fick man snöblindhet av solen. Den kunde sitta i flera dagar.
Hade solglasögon jämt.
Mer
8 år 6 månader sedan #778888 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Störd sömn igen

koi skrev: Läkaren pratade om depotablett istället. Men är man inte trött hela dagarna då? Då kan man ju inte jobba om man får typ narkolepsi på köpet.


Inte säkert att du blir trött av depåtabletter för läkemedelskoncentrationen blir jämn. Det blir höga toppar av medicinkoncentration med vanliga tabletter.
Mer
8 år 6 månader sedan #779074 av koi
Svar från koi i ämnet Störd sömn igen
Jävla tidsomställning. Nu vaknar jag en timms tidigare. Vad hittar man på när alla sover o man måste vara tyst men inte kan sova?
Mer
8 år 6 månader sedan #779080 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Störd sömn igen
Sitter framför datorn, med lite musik i bakgrunden slösurfar och inte gapar på andra.Om du kan planera framåt vilken tid du kommer att vara vaken. Tvätta på kvällen innan och sortera tvätt när du vaknar och lägg in i skåp och lådor. Kanske att du drar fram strykbrädan och stryker skjortor.

Har det svårt så här på morgonkulan och vill bara fortsätta sova och klarar inte av att tänka just nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum