Vad gör er deprimerade?

Mer
5 år 4 månader sedan #1115643 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vad gör er deprimerade?
Att lillflickan är på sjukhus, lillebror är hyper och vill inte sova, och storebror har feber, vill inte äta och bara sover
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1115704 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Vad gör er deprimerade?
Jag blir deprimerad när jag har haft psykos och jag har haft rätt många under en 10 års period. Efteråt mår jag ganska bra och har klarat av bra saker och då är jag inte deprimerad. Hoppas verkligen att jag slipper vara sjuk mer
Mer
5 år 4 månader sedan #1115706 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Vad gör er deprimerade?
Världen är full av idioter som förstör samhället. Kriminalitet som är skyhögt samt politik som är efterblivet som kommer förstöra vår ekonomi. Senare när ekonomin är kraschad kommer vi med låg inkomst svälta till döds. Därför är jag deprimerad.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1115725 av Utomjordingen
Som sagt, är djupt deprimerad på grund av testbildljudet inne i mitt huvud men det lättar/lindrar lidandet när jag dricker öl.

300
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115734 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad gör er deprimerade?
Att "kapitalet höjer hyrorna, staten bostadsbidragen". Så får man 200kr i höjd sjukersättning så höjs skatten i stället.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115739 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vad gör er deprimerade?
Frågor jag inte kan lösa som jag vill ha svar på, som jag kanske aldrig får svar på. Det gör mig deprimerad att jag inte vet hur jag ska få svar och när jag tror jag vet enda sättet har jag inte kraft att göra det som krävs.

Anchored in Christ ✟