Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 3 månader sedan #1225391 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Allvarliga sömnproblem

memphis skrev: Nu har jag avbokat både tyngdtäcke-mötet och kartläggningen av min sömn. Jag orkar inte med det. Jag ska klara mig själv. Jag har gott om medicin hemma så jag behöver inte psykiatrin på nåt halvår eller så.


Det känns inte riktigt bra Memphis.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225392 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Allvarliga sömnproblem

Modesty skrev:

memphis skrev: Nu har jag avbokat både tyngdtäcke-mötet och kartläggningen av min sömn. Jag orkar inte med det. Jag ska klara mig själv. Jag har gott om medicin hemma så jag behöver inte psykiatrin på nåt halvår eller så.


Det känns inte riktigt bra Memphis.


Då blir jag lite orolig för dig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225396 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag är också lite orolig för dig Memphis!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225397 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Det kommer att gå bra Modesty. Jag har haft svackor förut och de har alltid gått över. Detta kommer också att gå över med tiden. Rätt som det är kommer jag att sova igen och känna mig starkare. Du behöver inte vara orolig Modesty! Men tack så mycket för att du bryr dig <3!
Mer
4 år 3 månader sedan #1225401 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Allvarliga sömnproblem

memphis skrev: Det kommer att gå bra Modesty. Jag har haft svackor förut och de har alltid gått över. Detta kommer också att gå över med tiden. Rätt som det är kommer jag att sova igen och känna mig starkare. Du behöver inte vara orolig Modesty! Men tack så mycket för att du bryr dig <3!


Ok, Memphis, men fortsätt vara öppen med om du känner dig konstig eller väldigt misstänksam.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225406 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Ja det ska jag göra :tummenupp