Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 4 månader sedan #1219454 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Nej du är inte ensam. Jag vaknade kl tolv i natt. Ska idag försöka vara vaken tills ikväll och sova då och inte somna under dagen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1219455 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Samma här, ska försöka att inte sova under dagtid. Tur man har dator dessa långa nätter.
Mer
4 år 4 månader sedan #1219456 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Ja förr fanns det inte det heller. Och teven dom kanaler som fanns förut visade dom kvinnofängelset och ingenting annat.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1219490 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag blev sjuk genom arbetet jag hade jobbade treskift med rullande schema, när jag jobbade natten var den ende till som jobbade nämligen vakten, hade något gått snett, hade jag fått gå till vakten för telefon och ringa min chef, behövdes aldrig det

Må säga om en ventil inte stod rätt till när jag skulle göra det allra sista då jag var klar med brygget och skulle pumpa upp det till utslagskaret, stod den ventilen fel pumpades det rätt ner i avloppet istället, det hände aldrig för mig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1219588 av Clean
Svar från Clean i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag är vaken få se hur länge jag pallar att va vaken för att få rätsida på sömnen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1224672 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag undrar alltid hur det ska gå att härda ut en hel natt. Sekunder blir till minuter och minuter blir till timmar. Detta fixar jag. Tyvärr kommer jag att dricka upp all läsk och öl jag har.