Allvarliga sömnproblem

Mer
4 år 3 månader sedan #1224712 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Allvarliga sömnproblem

Fantasio skrev: Jag tror jag lägger mig på sängen för jag är uttråkad. Eller om jag spelar TV-spel. Det är inte bra att vända på dygnet, men jag är inte ensam om det, för det är flera medlemmar inloggade.

Kan ikke helt si at jeg snur på døgnet, for jeg sover hverken dag eller natt. Men er heller ikke trøtt, tross Vival/Stesolid...
Mer
4 år 3 månader sedan #1224740 av Geta
Svar från Geta i ämnet Allvarliga sömnproblem
Bekymrar mig också för nätter som jag inte sover. Brukar hända någon gång i veckan. Kan sova på förmiddagen då. Så det är inte så allvarligt.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225034 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag sover för lite nu. Trots melatonin vaknar jag efter 5-6 timmar. Ska se om jag kan ta en lur till middagen.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 3 månader sedan #1225044 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Allvarliga sömnproblem

zoidar skrev: Jag sover för lite nu. Trots melatonin vaknar jag efter 5-6 timmar. Ska se om jag kan ta en lur till middagen.

Melatonin er ikke helt uskyldig, selv om det er naturlig.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225061 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Har pratat med mottagningen nu. I stället för att ge mig sömntabletter vill de att jag ska prova ut ett tyngdtäcke. Jag är skeptisk. Men först ville de att jag ska gå en "sömnskola". Jag tackade nej till det för att jag har för långt att åka dit. Så tyngdtäcke får det bli då. Jag får ge det en chans.
Mer
4 år 3 månader sedan #1225074 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Allvarliga sömnproblem
Hoppas det fungerar med tyngdtäcke.