Allvarliga sömnproblem

Mer
3 år 7 månader sedan #1279319 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allvarliga sömnproblem
OK! Ska gå in och lyssna. Brukar höra Kropp & själ men var nu inte hemma. På onsdagar är det Plånboken vilket också är bra och informativt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1288146 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag blir vaken inatt. Jag har mitt living support (boendestöd) redan halv nio på morgonen. Fast jag sa samma sak igår, ändå somnade jag. Jag har börjat få ordning på sömnen. En period gick jag inte o lade mig förrän på morgonkvisten. Nu kan jag bli trött och lägga mig innan midnatt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1289107 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag har tyvärr sovit under eftermiddag och kväll. Har legat några timmar i två omgångar. Men jag tar full dos medicin (Nozinan inkluderat) och hoppas på det bästa. Jag vill inte ut och gå på natten, det är fulla människor ute och man kan bli misshandlad och rånad.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289119 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Jag hade glömt att ta kvällsmedicinen igen, men du påminde mig Fantasio.
Jag kan inte sova överhuvudtaget om jag inte tar medicinen. Men nu har jag tagit den.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289120 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Allvarliga sömnproblem
Drömmer oftast mardrömmar av Latuda men jag tar en extra Stilnoct så jag kan sova vidare. Annars ligger jag sömnlös från kl 02:00 tills jag vaknar kl 09:00!
Mer
3 år 6 månader sedan #1289131 av memphis
Svar från memphis i ämnet Allvarliga sömnproblem
Tog medicinen för sent, så nu blir det vara vaken ett par timmar till. Det tar 2 timmar innan full effekt på depot.