Vi karlar som har svårt det här med känslor?

Mer
6 år 4 månader sedan #1005652 av Admin1
Nu brukar personer med schizofreni inte ha så mycket med andra att göra och det minskar problemet. Det finns en kurs Ett självständigt liv, som är socialfärdighetsträning och det handlar om att umgås med andra.
Mer
6 år 4 månader sedan #1006993 av memphis
Jag är snart 45, och har ändå inga rynkor än i ansiktet. Tror det beror på min bristfälliga mimik och att jag inte engagerar mig längre. Jag har långt till skratt och gråter ytterst sällan. Men ibland kan jag skratta till och det är skön känsla.
Mer
6 år 4 månader sedan #1007037 av Nissegossen

LonelyisBack skrev: Finns det nåt som man kan göra för detta problem?

Akineton grabben, Akineton verkar muskelavslappnande direkt på musklerna och det man känner är biverkningar på främst gamla depå neuroleptika, Man får som det kallas medicinskt betingad parkinsonism. Med extrapyramidala biverkningar av parkinsontyp. Mitt ex säger att det inte syns på mig att jag har ett gammalt medel.

Själv skulle jag direkt se på gången hos en person som har gamla medel, man blir spänd av dem. Kika på viskas sök för jag orkar inte skriva om Akineton på viska, sök på Akineton på sök. Hittar du det inte, vet jag inte hur du burit dig åt då. En läkare kan utföra ett enkelt test på dig för att se om du är stel, är du stel får du Aknineton utskrivet. Den verkar efter ung 1 timme och man känner en enorm lättnad och du känner när den börjar verka. Ta icke mer än dosen som är utskriven vilket är lätt att göra, då blir Akineton än jävla bov och du vill inte känna av biverkningarna vilka är rent jävligt.

I all välmening gör inte det misstaget.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1007039 av Nissegossen
Samt min dagbok är viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1007179 av
Tack Nissegossen! Då vet jag! :-)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1055846 av Jocke


utforskasinnet.se/speglingsteorin-hjalper-forhallande/#

Har försökt utforska vad konstnären till denna bild heter, men misslyckats. Visste inte heller vilken kategori jag skulle flika in med denna bild? Men den här bilden är nog avsedd för symbioser för ren kärlek?

Kan man känna känslor fast man har en negativ symptom?

Vars är världen på väg?