Så vet du att du är smartare än andra!

Mer
6 år 4 månader sedan #1006488 av wasp
Vad betyder det idag?? Ingenting!
Mer
6 år 4 månader sedan #1006489 av Geta
Du kan svara på en del djurfrågor här på Viska om vi undrar.
Mer
6 år 4 månader sedan #1006496 av Nissegossen
Smart är ett skällsord för mig, för att vara vad som anses vara smart är det hämtat från USA där smart är att ha tagit för mycket betalt för en vara eller tjänst och blivit rik på det.

I Storbritannien säger elever hellre att de vill bli kallade intelligent, det är bättre en smart.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1006499 av Nissegossen
Jag bojkottar varje s.k test.
Säger endast fullt tilräckligt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1006515 av Encingnerius
Jag fick också 6.
Mer
6 år 4 månader sedan #1006833 av Utomjordingen
Jag är inte smart eller intelligent på nåt sätt! Men i ungdomen sysslade jag med bedrägrier och ekonomiska brott och bjöd alla mina vänner på första köass till utlandet med bubbel och allt och bodde i ett palatsrum på det dyraste hotellet med det finaste rummet som var som ett palats!

När man är gammal nu så gillar man mera enkla och mindre pengarkåt och saker och prylkåt och handla hela tiden nya skor och nya kläderkåt vilket jag gjorde vissa perioder varje dag i flera dagar i sträck! Nu idag kanske jag har handlat ett enda plagg på två år!

När jag satt på rättspsyk här i uppsala hoppas dom läser det här dom svinen som var verkligen fula människor så gjorde jag ett brott där jag fick flerahundratusentals kronor! Gjorde det bara för sakens skull för att testa att jag fortfarande var på topp då rättspsyk förstör hela ens självkänsla och självförtroende!

Men som sagt det var sista gången!