Så vet du att du är smartare än andra!

Mer
6 år 3 månader sedan #1006353 av Amandara
Mer
6 år 3 månader sedan #1006354 av idefix
3 prick. IQ Fiskpinne? :D
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1006355 av
Asgarv skrattar på riktigt! Jag är en guldfisk för när människor pratar med mej minns jag ingenting av samtalet två min senare! Men det sägs att en guldfisk har faktiskt ett bra minne!
Mer
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1006379 av
Hehe utomjordingen om alkohol vore intelligens skulle jag ha vart Stephen Hawkings personligen! Intelligens mätes med ett test var din kurva på IQ ligger på! Vi är miljarder av miljarder människor på jorden och det finns bara ett sätt att mäta intelligens är absurt! Jag vet en snubbe som är medlem i MENSA och jag vinner jämt över honom på poker och inte fan hjälper det hans höga IQ, så jag tar det med nypa salt! Street smart däremot ska man va aktsam för!
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1006382 av
Inte riktigt det är nog snarare tvärtom! Vem bryr sig egentligen för hans höga IQ borde nog snarare hjälpa men gör inte det! IQ är överskattat och är inte alla gånger en vinnare! Däremot kreativitet är ett gott tecken på både begåvning och framgång!

Det var en kvinna som är oxå medlem i MENSA tyckte jag skulle bli nåt inom planering och strategisk tänkare för militären!