Kognitiv testning

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303786 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kognitiv testning
Jag spelade instrument på gymnasiet, både sång och bas MVG på allt.. kan inte spela efter noter dock vilket var något dom missade för jag tror det krävdes i viss mån på bas delen.

#memphis
Man får ju ingen jättelön men man får definitivt mer än daglig verksamhet.
Tror man måste vara symptomfri också och klara viss press och så.. Samhall som finns här är ett vinstdrivande företag så dom ställer vissa krav på prestation..
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Klanggedin.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303795 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kognitiv testning
Jag anses via rykten att jag är en av Borås bästa trummisar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1303796 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kognitiv testning
Om man ska ha lönebidrag ska man nog passa sig för att hamna på Samhall. De hger inte så bra betalt. I stället ska man ta sig in på t ex ett museum, så får man bra lön.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303797 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Kognitiv testning
Jag kan kompa bra och har bra känsla för om det ska användas vispar eller stockar eller fluers! Jag tror inte på att överspela utan när jag har spelat i kyrkan har det varit vispar på trummorna mestadels och ibland lite tuffare anslag med stockar vid gospel musik!
Mer
3 år 5 månader sedan #1303798 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kognitiv testning
Arkivarbete hette det förr.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303799 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Kognitiv testning
#Drummer
Skrytmåns :P

#memphis
De flesta okvalificerade jobb ger inte så bra lön.. Fick höra av en trevlig jänta att hon tjänade 72 kr i timmen som någon slags telefon support... Det är kasst..
72*40*4.5=12960 :D... Då behåller jag min sjukersättning och gör ingenting...

100 kr i timmen då?
100*40*4.5=18'000.. Det är heltid.. skulle det va värt det? Framförallt, skulle man klara av det? Det är ändå en låg lön jämfört med vad som finns där ute.. Runt 30´000 brukar universitetsdegrees börja vid.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Klanggedin.