Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216797 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
Om jag får pengar så bosätter jag mig utomlands. Jag har släkt i andra länder också. Många vackra kvinnor där.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216802 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kontakt

aaabbbrkc skrev:

Geta skrev: Det finns psykiatri i hela landet. Du kan inte undkomma psykiatrin.

Jag undkommer dom om dom inte vet var jag befinner mig. Inte säkert dom kommer och jagar mig på en annan plats i Sverige. Här så har jag mycket erfarenhet av att dom kommer åkande i bil men åker dom omkring på landsbygden också? Inte för att jag vet om hon bor på landsbygden


Man kan nok ikke unnslippe psykiatrien, men det ser kanskje ut som man kan unnslippe psykologien. Dette presenteres som en krise, men er etter min mening tiårets første gladnyhet :
www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/hels...ner-allerede-a-kutte
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216803 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
Om jag har råd att försvinna ifrån Sverige kommer ingen hitta mig.

Jag tror ni överskattar några som sitter i en förort ti l Stockholm och trycker på sina datorer
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216813 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kontakt
vill man inte märkas så kan det vara bra att inte lämna några spår efter sig.

här har du ju avslöjat dina planer att fly landet t-ex. så nån kan få för sig att sätta käppar i dina hjul. och well, det finns ju miljoner och åter miljoner sätt att jävlas med folk på. olika helvetiska strategier vilken jag råkar tro mig kunna en iaf, och det är att "testa" olika droger på en, ända tills man/objektet/patienten ändrat åsikt.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216817 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt

PsychoWard skrev: vill man inte märkas så kan det vara bra att inte lämna några spår efter sig.

här har du ju avslöjat dina planer att fly landet t-ex. så nån kan få för sig att sätta käppar i dina hjul. och well, det finns ju miljoner och åter miljoner sätt att jävlas med folk på. olika helvetiska strategier vilken jag råkar tro mig kunna en iaf, och det är att "testa" olika droger på en, ända tills man/objektet/patienten ändrat åsikt.

'''

Jag tror du skulle behöva att någon testar lite droger på dig
Mer
4 år 3 månader sedan #1216818 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kontakt
En invandrare har ju världens chans att vara vem hen vill här i Sverige. Ingenting finns registrerat och ett nytt fräscht personnummer. En kille som jobbar på Konsum här kom in i landet som "ensamkommande" "barn", men nu några år efteråt är det uppenbart att han är i 40-årsåldern.