Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan #1216821 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt
Sånt får man inte nämna. Det är förbjudet.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1216822 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kontakt

aaabbbrkc skrev:

PsychoWard skrev: vill man inte märkas så kan det vara bra att inte lämna några spår efter sig.

här har du ju avslöjat dina planer att fly landet t-ex. så nån kan få för sig att sätta käppar i dina hjul. och well, det finns ju miljoner och åter miljoner sätt att jävlas med folk på. olika helvetiska strategier vilken jag råkar tro mig kunna en iaf, och det är att "testa" olika droger på en, ända tills man/objektet/patienten ändrat åsikt.

'''

Jag tror du skulle behöva att någon testar lite droger på dig

ja, det är knappst inte utanledning som ordet pharmacia översätts till Trollkonster, från den heliga bibeln.

psykiatri lär vara av DJÄVULEN!
Mer
4 år 3 månader sedan #1216824 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kontakt

Geta skrev: Våra invandrare lyckas ju ha många identiteter. Varför ska svenskar inte kunna ha det?
Då kan man få bidrag flera gånger om.

Iraks försvarsminister fick sjukersättning från Sverige och enligt Fria Tider har även nån toppolitiker i Afghanistan inkasserat bidrag från Sverige samtidigt, vilken koll vår feministiska regering har... Möjligen skulle alla lämna DNA eller fingeravtryck. Invandrare har ju alltid "glömt" o "tappat" bort sina pass... Om Muhammed har konto hos Nordea, Abdullah kar konto på Swedbank o Ahmed konto hos Länsförsäkringar men egentligen är det samma person som inkasserar trippla bidrag... Det finns inte nån som har koll. Förra året "tappades" det bort 60 000 pass! Först efter man "tappat" bort 5 pass på ett år, börjar de bli misstänkta att det är nått lurt på gång!
Mer
4 år 3 månader sedan #1216825 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt
Det är den humanistiska stormakten i sin prydnad.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216831 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt

memphis skrev: En invandrare har ju världens chans att vara vem hen vill här i Sverige. Ingenting finns registrerat och ett nytt fräscht personnummer. En kille som jobbar på Konsum här kom in i landet som "ensamkommande" "barn", men nu några år efteråt är det uppenbart att han är i 40-årsåldern.

Jag tänker inte leva som nån invandrare. Jag tänker leva gott resten av mitt liv i en annan del av världen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216833 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kontakt
Man får ta med sin sjukersättning till ett annat eu-land, men inte bostadstillägget. Så det kan bli svårt att leva om man har en låg sjukersättning. Uteslutet för min del.