Mindre rött kött kan leda till depression

Mer
12 år 1 månad sedan #471885 av Utomjordingen
"Det är många som drabbas av tinnitus. Forskning har visat att mellan 15-20 % av befolkningen drabbas. Men dessbättre besväras de allra flesta dock inte speciellt mycket av sitt ljud. Men det finns en grupp på ca 1 % som har svåra besvär." "Psykologuiden"

Jag vill säga att jag tillhör den gruppen på cirka cirkus 1 % som har det svårt med min tinnitus och har haft det länge - för länge.
Mer
12 år 1 månad sedan #471898 av Isa-Alise
Tinnitus måste vara urjobbigt... har förstått att ljuden kan bli väldigt höga och ihållande...
Mer
12 år 1 månad sedan #471901 av Utomjordingen
En del brukar säga att allt när det gäller "den inre verkligheten" är av ondo men jag gick in mig själv - när jag var 18 år gammal - ofrivilligt på grund av just tinnitus. Alltså, jag kan faktiskt inte hjälpa att jag lever i "den inre verkligheten" som är ett helvete för mig. :cry: Men jag försöker ändå att inte vara genom ond och har inte varit det. :angel Försöker istället att göra någonting konstruktivt av det mörka som jag har inom mig som att skapa mer musik. :hjärta
Mer
12 år 1 månad sedan #471953 av Nissegossen
Mitt ex står på både folsyra, samt b12 injektioner. Hon har funnit att det är de ända mediciner hon behöver. Hon är då bipolär med borderline och har tidigare haft antipsykotika och bensopreparat som hon helt har slutat med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum