Fetlagd

Mer
11 år 9 månader sedan #501396 av Zoidar
Fetlagd skapades av Zoidar
I mina ögon tycker jag att jag börjar bli fetlagd. Gillar det inte alls. Kanske för att jag sätter i mig burgare varje natt. Jag funderar på att gå tillbaka till låg kolhydrat diet igen. Sista jag gjorde det gick jag ner rätt bra. Eller kanske bara att skära ner på maten... Jag vet inte ... dubblat dosen på serdolect gör väl sitt till att jag känner mig fet.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 9 månader sedan #501397 av idefix
Svar från idefix i ämnet Fetlagd
När jag var på Max en gång så var det en anställd där som sa: "En halv liter grädde, jojo" när jag beställde milkshake.

Till saken hör att jag är rätt så rejält överviktig främst på grund av psykosmediciner och negativa symptom (orkar inte idrotta...).

Inte schysst i mitt tycke, även om han på sätt och vis har rätt.
Mer
11 år 9 månader sedan #501398 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Fetlagd
idefix,

Psykosmediciner gör också så man inte får lust att idrotta heller tycker jag. "normala" människor får ju resultat när de idrottar. Vi "onormala" vi får kämpa för varje gram.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 9 månader sedan #501400 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Fetlagd
Man kan väl komma i hyffsad form ändå, men man får träna som en duracellkanin.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 9 månader sedan #501404 av idefix
Svar från idefix i ämnet Fetlagd
Word.

Jag brukade vara "lättränad" innan jag gick på en nit och fick schizofreni. Sedan första psykosen så har det gått segt som bara den. Plus att man inte orkar.

Har gått från att vara vältränad till en sån där som spyr så fort jag anstränger mig lite. Kroppen är för tung helt enkelt.
Mer
11 år 9 månader sedan #501408 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Fetlagd
Vad är det för mediciner du tar idefix?

Anchored in Christ ✟