Hur ser er aptit och kost ut?

Mer
7 år 9 månader sedan #839796 av MsTibbs
Jag visste att jag var annorlunda alltid. Asperger trodde jag inte då jag ej är lik en jag kände med as. Adhd kom som en blixt... Men jag fick vänta några månader på utredningens start, så när domens dag var kommen var jag rätt insatt.
Mer
7 år 9 månader sedan #839802 av zoegas
äter allt överallt när som helst. igår åt jag 1 kg smörgåstårta idag har jag bara ätit fläsksvålar och kaffe och klockan är 19. sluta lipa yolo

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 9 månader sedan #839822 av Drummer
Jag äter oftast råvaror och lagar maten själv då endast en portion! Händer att jag värmer en kartongrätt i mikron men ganska sällan! Jag väger nu 95 kg och är 1.86 lång!
Mer
7 år 9 månader sedan #839824 av krokus
Hehe! Även jag har alltid haft problem med maten. Riktigt kinkig med maten.

Hur som helst äter jag alltid samma sak till frukost, vilket är filmjölk med russin och müsli. Några glas juice och en kiwi till det. Och piller såklart.

Lunchen består av rester från middagen dagen innan. Till middag (och lunch) har jag en lista på vilka maträtter jag gillar. Det är nog 10 stycken.

Till mellanmål äter jag bröd eller någon frukt, oftast banan. Jag äter ytterst sällan grönsaker, tycker det är äckligt i stora mängder.

Sen så dricker jag proteinpulver utblandat med vatten efter träning. Till måltider dricker jag mellanmjölk (utom till frukosten).

Just det! Jag hatar sås! Blä! Det ska vara ketchup, majonnäs, sylt eller svartvinbärsgelé. Annars får det vara! Bea går fetbort.
Mer
7 år 9 månader sedan #839825 av Drummer
Har för mig att krokus gillar pannkakor med sylt!
Mer
7 år 9 månader sedan #839826 av krokus
Det stämmer! :tummenupp