Att banta bort lite övervikt

Mer
17 år 8 månader sedan #44870 av Isa-Alise
Tack, Nissegossen... men jag jobbar nog på med motion och diet... det vore kul om övervikten var bort innan sommaren är slut...
Mer
17 år 8 månader sedan #45358 av Isa-Alise
En vecka till och vikten har stått rätt still... jag har bara gått ned 1/2 kg den här veckan...

3 kg till ska bort...
Mer
17 år 8 månader sedan #45362 av Nissegossen
Du Isa-Alise! bry dig inte så mycket om vad vågen säger! Kasta ut vågen det har jag gjort!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #45417 av Admin1

Isa-Alise skrev: En vecka till och vikten har stått rätt still... jag har bara gått ned 1/2 kg den här veckan...

3 kg till ska bort...


Har du vägt dig på samma tid på dagen? Jag har för mig att vikten är lägre på morgonen innan man ätit frukost. Det gäller att väga sig vid samma klockslag ungefär för att det skall bli jämförbart. Jag har dock varit med ibland att vikten står och stampar trots intensiv bantning.
  • /Sofie
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45620 av /Sofie
Svar från /Sofie i ämnet Att banta bort lite övervikt
Duktigt och bra att du orkar Isa-Alise. Hoppas du orkar fortsätta och håller vikten efteråt. Det ligger nog ändå en del i det där om att gå ner långsamt. Det kan ta lika lång tid att gå ned ett antal kilon som den tid det tog att samla på sig vikten.

/Sofie
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #45621 av
Svar från i ämnet Att banta bort lite övervikt
Ibland minskar man inte i kilon, men i centimeter.

Så det kan vara värt att mäta sig också!