Ikväll blir det ost

Mer
4 år 3 månader sedan #1216327 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ikväll blir det ost

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1216332 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ikväll blir det ost
Gamle Ole är ju god!

Ska se om jag (o kanske pappa) tar en sväng till Helsingör o köper ost snart.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216337 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ikväll blir det ost
Skall snart äta upp resten på den öppnade ädelosten och kanske smaka den jag köpte till nedsatt pris igår, kan om jag handlar snart bli en hårdost som jag kan hyvla av. Den gräddost jag har mild men skivbar har jag redan börjat använda ostkniv på att skära av bitar och äta tillsammans med kaffe. igår tänkte jag faktiskt gå på systemet och köpa ett portvin till osten att ta senare i dag, men då jag satt mig före att inte köpa ut på systemet fick det vara. jag behöver inte det. Jag har fortfarande kvar min glögg så det fick vara

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1216362 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ikväll blir det ost
Det var extrapris på Cheddarost till jul. Den köpte jag. Det är inte mycket smak på den i mitt tycke.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216418 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ikväll blir det ost
Det jag vänder mig mot är att all lagrad ost knappt är skivbara och blir typ korniga när man hyvlar skivor. Jag vill inte ha en för stark ost heller.

irriterande smällande här, det hörs långt ifrån men är mycket störande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1216420 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ikväll blir det ost
Här smälls det inte!