Ikväll blir det ost

Mer
4 år 3 månader sedan #1216427 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Ikväll blir det ost
Kör kexen vid 20:00 eller så. Och Champis när jag känner för det.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216434 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ikväll blir det ost
Är inte Brännvinsost en lagrad och stark ost? Det finns en ostaffär i centrala staden, dit ska jag kanske gå. "Jag vill köpa en stark ost". Det ska ju smaka lite, annars är det meningslöst med pålägg.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216481 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ikväll blir det ost
Jag köpte färdigskivad ost igår. Tycker det är tjocka goda skivor av den. Lite dyrare blir det nog säkert, men jag är ju halv-vegan så jag äter inte ofta ost.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216497 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Ikväll blir det ost
Jag tjuvstartade på ostasken, och salta kex. Med lite Champis, och sedan tidiga kvällsplaner.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216562 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ikväll blir det ost

Geta skrev: Här smälls det inte!

Inte ens en smällkaramell?

Har ost, förut gick osten som jag fått i stavar åt upp alla med kaffe, jag hade Danablue ost, en ädelost men där kände jag att jag fick dela upp det och ta det sista senare. Har en ädelost köpt igår, men prislappen sitter över namnet är irriterad över att jag inte kan läsa namnet på den. Kan vara vad för ost det vill jag tänker äta upp den. En lite varmare kaffe till det är ett måste då det kräver varmare kaffe än till tabletterna. Så jag drack i mindre klunkar, men gott var det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216597 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ikväll blir det ost
Provat mögelost, Brie och Camenbert till kaffet. Tyckte inte det gav så mycket till kaffet.

Anchored in Christ ✟