Fördelar med nattliga promenader

Mer
3 år 1 månad sedan #1326723 av Geta
Skulle aldrig falla mig in att vara ute och vandra på nätterna.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326727 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Skitsnack yngre män är den grupp som är mest utsatta för våld tex rån eller mord. Dumheter ni kommer med att måla ut er som offer. Det är mycket farligare för unga män att röra sig ute nattetid.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326730 av memphis
Kanske i dina bögkretsar Hope, är det vanligare att män blir våldtagna än kvinnor. Men i det övriga livet skulle jag avråda kvinnor från att gå ensamma ut på natten för de är ett lättare offer.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326743 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

memphis skrev: Kanske i dina bögkretsar Hope, är det vanligare att män blir våldtagna än kvinnor. Men i det övriga livet skulle jag avråda kvinnor från att gå ensamma ut på natten för de är ett lättare offer.


När ska dina dumheter sluta. Våldtäkter av okända utomhus är högst ovanligt. Våldtäkter sker oftast av någon som står en nära i livet. Men du behöver inte oroa. Eftersom gömmer dig där du är istället för att leva. Så du kan lugnt simma på i din värld. Jag har iaf rest och sett mycket av världen och olika platser med händelserika och spännande upplevelser. Inte har jag gömt nånstans ute i bushen av Norrland och inte sett och hört nånting! Dedu.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326745 av memphis
Tror inte att statistik är till särskilt stor tröst efter att man blivit våldtagen när man bara varit ute och gått. Det händer trots allt.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326747 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Dom som vanligtvis våldtar okända kvinnor brukar vara serievåldtäktsmän. Det är den vanligaste typen. Så har man koll på nyheterna vet man väl om det är säkert att ta nattliga promenader. Men det innebär inte att man ska utsättas sig onödan. Livet är farligt för både män och kvinnor fast på lite olika sätt. Tex så går man inte där man vet att man inte kan gå. Men det finns även farliga ställen och områden. Tex om man har hört i nyheterna. Om tex rån eller våldtäkt. Det handlar inte nåt krig emellan könen. Vi står alla inför hårt öde när vi blir drabbade. Som sagt unga män eller killar som det kallas är gruppen utsatt för mest mord och andra former av våld och kvinnor för våldtäkter.