Fördelar med nattliga promenader

  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326932 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Koltrasten försöker ha ett fågelperspektiv - gäst i en något förvrängd verklighet..
Mer
3 år 1 månad sedan #1326945 av Nobel
Tror snarare att det är fördelaktigt att ta promenader under dagen så att kroppen hinner lugna ner sig till kvällen. Dessutom får en en dos solljus också. Somnar några timmar senare mot vad jag brukar om jag varit fysiskt aktiv på kvällen.

Annars är väl fördelarna med fysisk aktivitet liknande oavsett tidpunkt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326963 av krokus

Cosmos skrev: Hope gillar inte kvinnor vilket är lite konstigt.

Han verkar heller inte gilla Nisse och Jocke.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326983 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Det som jag har svårt med kvinnor är när dom målar upp sig som offer för män. Det finns inget krig mellan könen. Felet sitter i ett huvud. Dom som blir mest utsatta för våld tex rån eller mord är unga män eller killar. Mord kan man aldrig ta tillbaka.

Men sedan hade jag glömt bort att det finns gruppvåldtäkter. Vilket är hemskt, fruktansvärt och vidrigt. Jag är inte perfekt ibland har vi alla fel. Det är jag medveten om. Är ni det oxå?

Men i huvudsak min poäng var iaf kriget mellan könen är ett stort fel som sitter bara i eran huvuden.

Ni klagar på att ni kvinnor är så utsatta vilket är en missuppfattning. Männen är lika utsatta. Som tex mest mördade är män i en stor och tydlig majoritet.

Vi lever i dom bästa tider 2021 för kvinnors rättigheter i Sverige och ni tycker att det inte räcker. Eller hur?
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope. Orsak: Analsex
Mer
3 år 1 månad sedan #1326986 av krokus
Jämställdheten mellan könen kan bli bättre. Senast idag läste jag om en 16-årig tjej som vill gå klart bygg på gymnasiet. Rektorn tycker att hon ska byta, för att hon är tjej. Rektorn anser att denna tjej inte kommer klara utbildningen eller jobb efter utbildningen. Det handlar INTE om hennes betyg utan hennes kön. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326999 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

krokus skrev: Jämställdheten mellan könen kan bli bättre. Senast idag läste jag om en 16-årig tjej som vill gå klart bygg på gymnasiet. Rektorn tycker att hon ska byta, för att hon är tjej. Rektorn anser att denna tjej inte kommer klara utbildningen eller jobb efter utbildningen. Det handlar INTE om hennes betyg utan hennes kön. 


Antar att han är Nisses eller Jockes ålder? Men krokus det är en utdöd generation snart. Hade det varit en yngre rektor så hade han gett henne sitt fulla stöd. Rektorn har ett stort fel oxå om han gör skillnad på kön. Han är miserabel. Misslyckad liten jävel. Han är snart en liten utdöd generation som tur är. För kriget mellan könen sitter i deras huvuden. Dom är oftast äldre och hänger inte med i samhällets utveckling. Som tex Nissepisse! Vissa hänger med i samhällets utveckling och är ingenting än tragiskt!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope. Orsak: Analsex