Fördelar med nattliga promenader

Mer
3 år 1 månad sedan #1326750 av memphis
Men det är inte bara galna serievåldtäktsmän som våldtar okända kvinnor. Det finns även vissa män som, ibland i grupper, tycker att en kvinna som är ute och går ensam på natten automatiskt är en hora som man lika gärna kan våldta för det är ingen skada skedd. Sådant händer hela tiden.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326752 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Okay hade ingen aning. Jo jag märkte en grupp gäng unga män som skrek manshora efter mej och massa annat och rörde sig skumt runt mej. Hade förträngt det. Men varifrån har du fått veta det? Jag läser nyheterna jämt och ser på tv.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326756 av memphis
Det nämns inte så mycket i nyheterna om gruppvåldtäkter, men i program som Efterlyst tas det upp ibland.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326760 av Zoidar
Blev drygt 30 min i natt, bra att jag börjat iaf.

Anchored in Christ ✟

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326761 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

memphis skrev: Det nämns inte så mycket i nyheterna om gruppvåldtäkter, men i program som Efterlyst tas det upp ibland.


Men fan va dum jag är sorry! :( Hade glömt bort det. Fattar bara inte hur jag glömt bort det. Sorry! Jo men fortfarande så borde väl det finnas platser där man kan känna någorlunda säkerhet? Alla säger Gottsunda är en av Sveriges värsta områden det händer oftast inte mej nåt. aldrig nåt. Visst ibland undviker man visaa men även ibland möter jag "efterhängsna" som inte gör nåt vilket det är oftast, men jag bryr mej inte. Det är lite olika.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326794 av Klanggedin
Har dom Kidnappat din tråd Zoidar?