Coronastrategi.

Mer
3 år 7 månader sedan #1278589 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Coronastrategi.

Cosmos skrev: Det spelar ingen roll vem som säger något, det är likväl cyniskt att resonera så.

Det er jo det, men det er neppe særlig mange Koronadøde som ville levd om fem år uansett. Norske politikere har ikke lenger noen troverdighet om de akker seg for eldrebølgens prislapp.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278590 av wasp
Svar från wasp i ämnet Coronastrategi.
Vaccinet i Ryssland var testat på 76 personer. Vaccin kommer att släppas i Skandinavien vid ungefär samma tidpunkt!

www.expressen.se/kvallsposten/danska-exp...rt-av-vaccineringar/
Mer
3 år 7 månader sedan #1278609 av memphis
Svar från memphis i ämnet Coronastrategi.
Ryskt vaccin kommer jag aldrig att ta. De påstår nu att mannen som blev förgiftad måste ha blivit det i Tyskland. Hur troligt är det?
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278612 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Coronastrategi.
3 sidor och inte en kommentar på vad trådstarten handla om. Detta är ju inte direkt "Fråga Lund"

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278614 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
Fatta att min strategi är ät en god middag med massor av vitlökssmör, dagen efter alla, alla håller sig borta från din andedräkt, Fine där smittar de inte heller, de har i vissa länder där säger att vitlök håller de onde borta de har absolut rätt, detta från sjukdom, alltså ät en god middag med massor av vitlök

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1278622 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Vad handlar trådstarten om? Har ätit vitlök idag, hållit avstånd och spritat mig. Vad mer kan man göra?