Coronastrategi.

Mer
3 år 7 månader sedan #1278885 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
Det har inte bränt upp gräsmarken så här har aldrig fattats vatten i marken, vilket kan ske vissa år

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1278888 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Gräsmattorna har varit smaragdgröna i sommar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278891 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
Riktigt fina ja. Alla turister tycker om Svensk natur under sommarhalvåret samt Tyskarna säger Zu Sauber

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1278955 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Coronastrategi.
www.expressen.se/nyheter/alla-gor-som-sv...en-vill-erkanna-det/

Folk tar vid Sveriges strategi :( Inget inbördeskrig med andra ord.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan #1278956 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Vi är bäst! Det var det vi visste.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278997 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
Alla gånger, när vi gör fel Gud förbjude så gör vi aldrig fel, vi har gjort ett misstag, enligt en chef jag haft

Samma idiot som skickade ut mig i kylan för att slå i spik ett läkt på ovansidan en gjutform läkten skulle finnas under taket under i form som skulle sätta och gjuta taket till bjälklaget som skulle vara både golvet och taket på ett bjälklag i huset vi byggde.

Vi pojkar satte oss i byschan ty snickarna satt sig i sin byschan ty de hade rätt enligt avtal, ty det var mer än 18 grader kallt, våran chef kom och sade snickarna är arbetare vi är tjänstemän vi skall jobba.

Det innebar att för att kunna hantera de små spik jag använde för att sätta läkten ovanpå gjutformen som skulle bli taket på bjälkgolvet under bjälklaget det var för att passa in i väggarna till icke bärande väggar till badrummet.

De tog enkelt bort läkten som bildade spår i taket på våningen under för att kunna slå i spiken krävdes att jag inte kunde ha handskar på mig, mina händer blev kylskadade.

Idioten till chef om han läser det här, men jag tror att han är borta från den här världen, annars ger jag han inte chansen till honom att överleva döden.

Jag får inte göra honom något, jag ber och nedkallar Guds rika välsignelser må komma över hans huvud

Nekrologen över honom är just skriven

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum