Skriva sig friskare

Mer
3 år 2 månader sedan #1324768 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Att författa dessa rader skänker mig ett lugn, det distraherar mig från att tänka på dåligt mående. Igår gick jag loss på bloggen, skrev säkert en sex, sju inlägg. Jag rekommenderar alla att skaffa en blogg.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324775 av Richard
Svar från Richard i ämnet Skriva sig friskare
Jag bloggar varje dag!
Mer
3 år 2 månader sedan #1324776 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Skriva sig friskare
Jag försökte förut komma på någon bärande idé för något att skriva om. Kom inte på nå’t.

Det måste ju finnas ett mervärde.
Mer
3 år 2 månader sedan #1324791 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva sig friskare
Richard, din sida såg avancerad ut. Hur många besökare per dag brukar du ha?
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1324792 av Richard
Svar från Richard i ämnet Skriva sig friskare
Jag har runt 400 besökare om dagen, men jag tror mer än hälften är botar.

Men det är inte jag som har kodat sidan. Jag använder färdiga teman från WordPress.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Richard. Orsak: Tillägg
Mer
3 år 2 månader sedan #1324805 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriva sig friskare
Före viska skrev jag texter de blev publicerade i ett husorgan på Allaktivitetshuset Gyllenkroken då jag och de andra gick en kombinerad Data skrivarkurs vilket utmynnade i att vi tryckte en tidning namnet på den är Svingeln. Vi gjorde allt från Layout till att skriva texter korrektur trycka tidningen i en större modell skrivare som kunde trycka i A3 format på de tryckte jag även böcker som var utgångna på förlaget för någon som behövde boken för sina studier kopierade den rakt av. Jag hade möjlighet att trycka upp mina texter och sammanställa dem till böcker och själv trycka upp dem till självkostnadspris.

Kunde inte fått det billigare. Men det blev inte så. 2004 så sammanställde jag alla texter som låg på disketter till en Data CD det sista exemplaret fick jag räddat undan saneringen resten slängdes i saneringen disketterna slängdes också men tyvärr den Data CD jag har kvar råkade jag trampa på så den är sprucken en bit in på den men tror inte sprickan nått in där det står text, vet inte om den går att rädda. Gissar att rädda texterna blir dyrt även om det kanske skulle kunna gå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum