Må bättre med D-vitamin!

Mer
6 år 2 månader sedan #1029370 av Nissegossen
fick rätta till paketet, ja solen och all blodmat lever och blod Blodpudding ät inte på sommaren ni riskerar dö med lever i kylen varmt oxblod fick vad han nu hette han blev dömd att dö, men statsskeppet skulle gå till hela grekiska provinser och öar de ville vara bli kvitt Sokrates en på den tiden verksam på dåtidens forum för de som reggade sig på GP det var gratis men vi måste regga oss för att bli medlem grabben som kallade sig Sokrates hade en lömsk plan, han skrev att den Grekiske originalet han antog Sokrates och kallade sig för det, och han fråga skulle ni fly om ni blev hotade av döden han lät medlemmarna fundera och ingen av de hade läst vad Sokrates skrivit att skulle ni rymma från landet om någon fick ett dödsstraff alla skrev att de skulle det, men Sokrates skulle aldrig fly från en dödsdom ingen av den visste något om hans natur, jag skrev en arg text ni har aldrig fattat Sokrates natur en dom skulle följas och när tidpunkten kom svalde han giftet med tjurblod som stått ute han dog direkt, dock sade han vi är skyldiga honom en tupp varpå lärjungarna slaktade en tupp när han sagt det och offrade den, de förstod aldrig hans natur

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1029374 av Nissegossen
I solen blir det botulintoxin världens starkaste gift sv.wikipedia.org/wiki/Botulinumtoxin botox är gift och mot kirurgiska botox är frystorkat och sitter frys torkad i miljarddels gram, på insidan av ampullen en lyftning till?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055061 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Må bättre med D-vitamin!


Nu vet jag inte vad dessa är för vitaminer, antar att det är vitaminer?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055124 av Recard2016
Tar bara min d-vitamin när det e molnigt ute nu, får ju den naturligt annars denna års-tiden.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055168 av Nissegossen
Jag har D-vitamin hemma pga att jag ville ha D-Vitamin hemma under vinterhalvåret. Nu i sommar tar jag inte. detta pga solskenet ute. Blir billigast så eftersom det går på högkostnadsskyddet. Samt att jag har konto på apoteksbolaget, Varför? Det var en tidigare ssk som ville det samt en fullmakt från mig, så vården kunde hämta ut de mediciner jag behöver och jag betalar samma avgift året om.

Det tipset bör ni ta vara på och själva ha för alla mediciner som går på högkostnadskortet vad gäller av läkare utskriven medicin. kolla upp det själva för det bör vara mycket intressant, med en fast månadskostnad utslaget per helår. Ni slipper de skyhöga kostnaden i början, i stället en fast kostnad året om. Lägg det på faktura och låt apoteket att dra kostnaden automatiskt från ert konto, inga kostnader utöver det.
Medicin som inte går på högkostnads kortet får ni betala utöver det när ni är på apoteket, men inga pengar en månad utan ni kan betala nästa månad, men kostnaden måste ni betala månaden efter om ni inte kan betala kontant en månad, det skjuts bara fram en månad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055172 av Nissegossen
Samt göd inte apoteksbolaget och om ni har konto, betalar ni något kontant så är det pengar i sjön bara för att betalar ni kontant lägger apoteksbolaget de pengarna ni betalar i sin egen kassa så det är pengar slängda i sjön, apoteksbolaget skrattar, för ni får aldrig de pengarna tillbaka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum