Må bättre med D-vitamin!

Mer
6 år 4 dagar sedan #1055173 av Nissegossen
Samt medicinen Behepan kan ni också få utskrivet. Det har min läkare på hennes eget bevåg gett mig och Behepan är en B-12 medicin som även finns i injektionsform, mitt Ex hade det och numera får hon det genom sin Gyn Hon mår bra på det enligt henne själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055174 av rymd
Svar från rymd i ämnet Må bättre med D-vitamin!
Solbränd så hur gör man när man har för mycket d-vitamin?
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055177 av Nissegossen

rymd skrev: Solbränd så hur gör man när man har för mycket d-vitamin?


Lägg av att sola.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055179 av rymd
Svar från rymd i ämnet Må bättre med D-vitamin!
va? min plugg-grupp som tvingade mig
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055181 av Geta
Svar från Geta i ämnet Må bättre med D-vitamin!
Ska göra uppehåll nu med D-vitamin. Kommer aldrig upp i Högkostnadsskyddet. Medicinerna är billiga som jag har både mot psykos och diabetes.
Mer
6 år 4 dagar sedan #1055289 av memphis
Svar från memphis i ämnet Må bättre med D-vitamin!
jag äter också D-vitamin, började i november i fjol äta dem. Har inte känt nån skillnad i pigghet, det var därför jag började äta dem, för jag är så ofta trött. men det blir lite så med vitaminer och tillskott tycker jag, att har man börjat äta dem vill man helst inte sluta, UTIFALL de har effekt. Så jag äter silica pantoen tabletter som är bra för hud och hår samt D-vitamin. Åt omega 3 ett tag men slutade med det för jag köper Becel bredsmör i stället och har på brödet. Det kostar inte lika mycket som kosttillskott. Kostar som vanligt bredsmör.