Varför går det åt så mycket pengar?

Mer
5 år 4 månader sedan #1121334 av Nissegossen
Ingen länk kom med något eget och då på Svenska, gärna att du lägger fulla texten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1121360 av Admin1
Det var SSRI-antidepressivat Citalopram man gav mot tvångsmässigt shoppande.
Mer
5 år 4 månader sedan #1121366 av memphis
Jag har ett shoppingberoende, men jag har en teknik för att lindra det, så att jag inte ruinerar mig eller hamnar i "Lyxfällan". Jag shoppar oftast på internet och plockar ihop korgar i olika affärer men låter oftast bli att slutföra köpet genom att trycka på beställ. Då får jag nöjet att välja ut saker, och ibland köper jag sakerna men oftast inte.
Mer
5 år 4 månader sedan #1121596 av Admin1
Har du några SSRI-antidepressiva, memphis? Abilify kan ge hos en liten andel tvångsmässighet, som shoppande eller spelande.
Mer
5 år 4 månader sedan #1121628 av memphis
Nej det har jag inte. Har bara lithionit.
Mer
5 år 4 månader sedan #1121693 av Nissegossen
Håller mig som vanligt till vad som finns att ta av på kontot och håller mig där. Det måste finnas pengar till räkningarna.En gång misslyckades mitt ex att göra det till räkningarna varpå jag ringde upp företaget och talade om varför sedan pytsade ut pengarna något senare på den tiden snigelpost

Jag själv har inte fått några klagomål har alltid sett till att alla räkningar blivit betalda

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum