Hur däcka mina tankar?

Mer
4 år 7 månader sedan #1182455 av Loni
Svar från Loni i ämnet Hur däcka mina tankar?
Ja alla har ett syfte på jorden är vad jag tror på. Egentligen är det bara en själv som vet det, men ibland kan det vara svårupptäckt. Min är den andliga resan. När jag är redo kommer jag gå på kloster.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182463 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur däcka mina tankar?
Jag har funnit min meningen med livet. Men ibland mår man ändå dåligt. Sjukdomen är sådan. Och minnena. Det som hänt och hur det blev. Andras erfarenhet, kunskap och kompetens. Självreflektion och det viktiga samtalet med sig själv. De viktiga samtalen med andra. Om sånt som verkligen räknas.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182464 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur däcka mina tankar?

Terroristen skrev: Ja alla har ett syfte på jorden är vad jag tror på. Egentligen är det bara en själv som vet det, men ibland kan det vara svårupptäckt. Min är den andliga resan. När jag är redo kommer jag gå på kloster.


Lös dina svårigheter där du är, det spelar ingen roll om du så bor i Vatikanstaten eller i en lägenhet någon annanstans.

Före upplysningen bär ved och hämta vatten, efter upplysningen bär ved och hämta vatten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1182467 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur däcka mina tankar?
Och jag tänker på alla vetabästarna som aldrig fattat någonting.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182469 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur däcka mina tankar?
Känns iallafall lugnare idag. Imorgon måste jag köpa mat, Modifast.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182471 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur däcka mina tankar?
Jag har två tuffa dagar framför mig. Och tankarna snurrar... Kommer jag kunna vara fokuserad? Hoppas det.