Hur däcka mina tankar?

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1182481 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur däcka mina tankar?

Terroristen skrev: Nissegossen vilka svårigheter menar du då?


De problem alla vi har kan vi aldrig springa ifrån, de följer oss vart än vi går. platser gör ingen skillnad inte förrän den dag vi slåss mot det som hindrar oss.


Det är en inre kamp inte att förglömma

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182482 av Loni
Svar från Loni i ämnet Hur däcka mina tankar?
För om Nissegossen menar mina svårigheter på Viska? Så har jag inte dom in real lite. Helt andra svårigheter.... I verkligheten hänger jag inte med andra schizofrena... Och folk som ska hävda sin rätt igenom mig förutom snuskgubbar som ska jämt kladda på mej. Och jag blir mordisk. Sjuk. Dom njuter av att förnedra mej. Det är mina svårigheter att perversa ska trycka ned mej och ha sex med mig när jag inte vill det. Så är det.
Mer
4 år 7 månader sedan #1182494 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur däcka mina tankar?

Terroristen skrev: För om Nissegossen menar mina svårigheter på Viska? Så har jag inte dom in real lite. Helt andra svårigheter.... I verkligheten hänger jag inte med andra schizofrena... Och folk som ska hävda sin rätt igenom mig förutom snuskgubbar som ska jämt kladda på mej. Och jag blir mordisk. Sjuk. Dom njuter av att förnedra mej. Det är mina svårigheter att perversa ska trycka ned mej och ha sex med mig när jag inte vill det. Så är det.


Det är rent generellt, det du skriver här är relaterat till, psykossjukdom som vi för ett resonemang.
som Chef Van sade, ja länk krävs
www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/2051-chef-van

Han var holländsk adelsman han sade till mig, man skall aldrig diskutera för det utmynnar allt i en dispyt, nej man skall resonera då kan man ta reson

Det vi här talar om, största syftet är att prata om de problem med vår psykossjukdom, det kan vi alla här relatera till, vad du övrigt gör, rör oss inte i ryggen, vi har inte med det att göra du får se det som dina egna problem.

Mitt syfte är att upplysa av egen erfarenhet för att helst göra efterföljare nyss insjuknade till överlevare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1182496 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur däcka mina tankar?
Alltså Terroristen kladdar folk på dig irl??? Du får anmäla honom!!!
Mer
4 år 7 månader sedan #1182498 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur däcka mina tankar?
Terroristen du infiltrerar alltså Viska men IRL tillhör du en helt annan klubb och har helt andra intressen och svårigheter.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1182500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur däcka mina tankar?
Chef Van kallade sig Jehovas vittne han fick sova över hos mig i en tältsäng i vardags rummet i min förra lägenhet. Han klagade och sade någon har stulit min studerbibel varpå jag letade upp en gammal bibel jag köpt för en femma på loppis det var en bibel från vad tror 1862 med gammal tryckt pictur en familjebibel han fick den satte sig vid mitt köksbord och började läsa han sade den är på tre språk den måste vara en biskopsbibel sedan hörde jag inget på länge sedan sade han det är en Hottentott bibel
Jag väljer att inte säga efternamnet på honom, han lever knappast inte

Han erkände att han dödat tre män i självförsvar och att polisen visste om det. Han var utbildad i när strid och var befäl som ungefär lumpen i Sverige i New York var det en med pistol som försökte råna honom han vred pistolen ur handen på rånaren och sköt honom till döds bra gjort sade polisen i New york

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Nissegossen.