När man mår dåligt

Mer
4 år 1 månad sedan #1240570 av Geta
Svar från Geta i ämnet När man mår dåligt
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1240621 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet När man mår dåligt
Brukar vända mig till min kp och så har jag en kompis som jag ibland pratar av mig med, jag tycker att du Geta ska be att få en kontaktman på den mottagning du går på, tycker inte att du ska vara lämnad med bara ett läkarbesök en gång om året. Det är din rättighet.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240641 av memphis
Svar från memphis i ämnet När man mår dåligt
Jag pratar inte heller med min familj om mitt mående, utan om det blir kris ringer jag till mottagningen och söker där efter Britt-Inger. Men det är länge sen hon ringde mig nu. Kanske är hon inte min KP där längre. Vet inte riktigt hur det ligger till.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240644 av Geta
Svar från Geta i ämnet När man mår dåligt
Ska också ringa en sköterska på psykiatrimottagningen men det gäller mest förnyelse av recept.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240657 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet När man mår dåligt
Om jag mår skit låser det sig i systemet och jag får bara jättesvårt att vara nära någon överhuvudtaget. Så jag låser in mig och biter ihop. Lycklighetsvis händer det sällan numera.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1240681 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet När man mår dåligt
Jag låg på sängen och tankarna malde jag på. Då klev jag upp o satte mig vid datorn och här sitter jag nu. Jag ringde ett telefonsamtal till en vän. Nu har måendet förbättrats. Promenader kan man ta till, standardknepet.