Framkalla rösthallucinationer?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #152598 av
Ja, som sagt, hur föreslår ni att jag (som hyffsat psykiskt frisk) gör för att uppleva rösthallucinationer? Innehållet kan vara vad som helst.
Mer
15 år 7 månader sedan #152601 av Geta
Det enda jag kan komma på är att börja droga.
Mer
15 år 7 månader sedan #152603 av Inwatto
Det finns ingen vinst med att försöka skapa rösthallucinationer. Det blir bara bestående skador på hjärnan om man försöker.

De sidor av hjärnan som skapar rösterna samarbetar säkert bra hos en frisk person utan att man behöver höra dom.

Inre eller yttre röster är inte så olika vanliga röster. Såna har du redan hört.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
15 år 7 månader sedan #152605 av X
Svar från X i ämnet Framkalla rösthallucinationer?
svamp+amfetamin+roppar. akta dig från tomtarna och registrera dig här permanent. :idea:

edit: jag hade torskat pepsi-challenge mellan rösthallis och verklig röst.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #152606 av
Svar från i ämnet Framkalla rösthallucinationer?
Geta: Det har jag också tänkt, men hallucinogener verkar främst ge annorlunda tankebanor och synhallucinationer, inte rösthallucinationer, men får forska vidare i det!

Inwatto: Jag förstår det, men det här har blivit lite av en fix idé för mig, sen har jag väl en relativt låg självbevarelsedrift, men det spelar ingen roll. Och att det ska vara lika har jag läst, men saken är väl mest den att jag är så trött på att det "vanliga" och vill ha annat, och därmed bl.a. rösthallucinationer.

Till alla: Ursäkta om någon tar illa upp då kanske en del av er lider av era hallucinationer, det är inte inte alls min mening att på något sätt håna er eller liknande, så ni vet.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #152607 av
Svar från i ämnet Framkalla rösthallucinationer?
X: ger det där verkligen rösthallisar eller mest ett fucked-up-state-of-mind, så att säga?