Framkalla rösthallucinationer?

Mer
15 år 7 månader sedan #152608 av X
Svar från X i ämnet Framkalla rösthallucinationer?

X: ger det där verkligen rösthallisar eller mest ett fucked-up-state-of-mind, så att säga?


Det är samma sak... Jag träffa en på pusselfabriken som tog en sånn cocktail, han berätta saker som gjorde mig mörkrädd och jag har haft ett helvete. Han kommer aldrig bli sigsjälv igen.
Mer
15 år 7 månader sedan #152613 av Isa-Alise
Ta två kompisar och be dem säga negativa kommentarer till dig, samtidigt som du tyst räknar baklänges från 100 till 1. Du får en upplevelse av hur svårt det är att koncentrera sig samtidigt som man har en aktiv rösthallucinos. Denna metod kan ge dig en upplevelse utan att riskera din psykiska hälsa, vilket de andra förslagen som involverar olika droger kan göra. Om du upplever det obehagligt kan du avbryta övningen.
Mer
15 år 7 månader sedan #152614 av Inwatto

Gäst skrev: ... sen har jag väl en relativt låg självbevarelsedrift, men det spelar ingen roll...

Jo, det spelar roll. Jag tar illa upp. Kan du inte syssla med något mindre skadligt och lika intressant? Skriva upp dina nattliga drömmar och forska i vad det kommer ifrån allt det som kommer upp där?

Prata inte med hat i munnen!
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #152616 av aivo
Svar från aivo i ämnet Framkalla rösthallucinationer?

Gäst skrev: Ja, som sagt, hur föreslår ni att jag (som hyffsat psykiskt frisk) gör för att uppleva rösthallucinationer? Innehållet kan vara vad som helst.


ja tror du förväxlar rösthallisar med något positivt,
men det är ju ofta negativa röster som gör dig deprimerad
tills du inte vet var du ska ta vägen. Så får du börja gå på
neuroleptika o gå upp 50kg o bli deppad,

skitkul, verkligen

ja saknar verkligen inte min tid i den vevan
Mer
15 år 7 månader sedan #152620 av Geta
Man blir som en Michelingubbe efter att ha ätit neuroleptika
en tid. Det är inget eftersträvansvärt. :rolleyes:
Mer
15 år 7 månader sedan #152621 av Isa-Alise
Jag tror inte att gästen vill ha en psykos, utan vill förstå hur det är att höra röster...