Panik

Mer
13 år 9 månader sedan #323025 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panik
Ja, angående de två inläggen då, tanterna(!) i regeringen..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #323027 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

Lillan skrev: VN88>> När jag skriver utgår jag ifrån mig själv. Har ingen aning om hur du faktiskt har det.
Så här är det för mig:
jag får ibland sparka mig ut genom dörren, allra värst är det efter ledighet. Men när jag kommit över tröskeln så funkar det och sedan blir det lättare. Men stannar jag hemma för många dagar, dör jag inombords, känner mer press och det blir en ond cirkel eftersom jag orkar allra minst då. Bygger upp paniken och ångesten, funderar på vad folk tänker och tycker, ser allra minsta fel jag gör innan jag en val vad jag ska äta för frukost. Till slut, går jag inte ens ut.

Har du någon som kan sparka ut dig genom dörren?

Ta hand om dig.

Lillan


Du har jätte rätt i det du skriver och ja jag har sparkat mig ut igenom dörren många gånger mot min vilja och orkar jag inte sparka mig till jobbet brukar jag ta mig till stan för att inte förvärra min sociala fobi och det tar på en också men fattar vad du menar men har hamna för djupt för att ha ork med det nu...
Mer
13 år 9 månader sedan #323028 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

Nissegossen skrev: Suck...

ja jag säger då desamma typ
Mer
13 år 9 månader sedan #323046 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

VN88 skrev:

Nissegossen skrev: Suck...

ja jag säger då desamma typ

Jag kunde inte. För mycket röster för mycket hallucinationer syner och allt blev för mycket bara legat och gråtit och skakat i kroppen nu har jag tagit sömntablett så jag kan somna om en halv timme för hoppningsvis och sen får jag ta itu med resten imorgon
Mer
13 år 9 månader sedan #323079 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panik
Hej, sovit nåt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #323089 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Panik
Hej VN88 - hur har natten gått? Hoppas du har fått sova lite för sömnen är jätteviktig.

Försök ta dig till psykakuten idag. Det låter som om det är jättejobbigt för dig. Så ska det inte behöva vara.

Finns det ingen som kan följa med dig dit som moraliskt stöd?

Kram. :hjärta