Panik

Mer
13 år 9 månader sedan #323010 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

Nissegossen skrev: Gå upp till psykakuten ikväll och förklara hur du mår och bed om sjukskrivning. Ta det med ro om du blir inlagd och blir du inte det, så förlika dig med det och bed om något att sova på. Har du någon antipsykotika?


Jag har både Seruquel depot 75 mg sen över sommaren som jag borde höja eftersom jag mår sämre är dock ett annat märke som ingår i högkostnadsskyddet men är samma effekt som seruquel depot.. Sen har jag sömn medecin men bara på 7,5 mg svin lite... ibland tänker jag mig att ta massa och sova i timmar... Jo jag borde gå dit ikväll men jag vet inte
Mer
13 år 9 månader sedan #323012 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panik
Seroquel 75mg är en låg dos, du borde nog höja, läs här, men ta det försiktigt även om maxdosen är 800 mg läs vidare här, Seroquel[/url:xtxz67na]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 9 månader sedan #323013 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

Nissegossen skrev: Seroquel 75mg är en låg dos, du borde nog höja, läs här, men ta det försiktigt även om maxdosen är 800 mg läs vidare här, Seroquel

jo borde höja dosen men det ska jag ta med läkaren då jag snart behöver köpa nya.. Man ska inte exkrementera själv men ska läsa tack
Mer
13 år 9 månader sedan #323014 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panik
[youtube]
[/youtube]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 9 månader sedan #323015 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Panik

VN88 skrev:

Magnus skrev: det grejjar sig ska du se.. tror du på Gud?


Nej inte direkt.. Har mer buddistisk tro men lever väll inte så men är den religion som tilltalar mig mest
jag vet inte om jag grejar skiten då jag inte grejar att jobba...


Gud kan rädda läget för dig, om du ber han om det..

säg rakt ut och tro på det;

-Jesus, hjälp mig..

och han kommer hjälpa dig, ibland på sätt du aldrig kunde tro, men han finns där för dig <3
Mer
13 år 9 månader sedan #323016 av VN88
Svar från VN88 i ämnet Panik

Nissegossen skrev: [youtube]

[/youtube]


Bra förklarat