Hur många röster?

Mer
11 år 1 månad sedan #565335 av koi
Svar från koi i ämnet Hur många röster?
Min medicin fungerar. Jag har bara hört röster när jag varit stressad nu. Men det är minst 4 olika. En kvinna, resten män. Hade "cafe-mummel" och en man som viskade bakom mig innan medicinen fungerade.
Mer
11 år 1 månad sedan #565392 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur många röster?
Det var nog mer än 20 år sedan jag hörde röster. Rösterna var först högljudda, elaka och hördes ofta. När jag fick antipsykotika så blev de tystare och vänligare samt ibland hjälpsamma. Om man har en depression så kan det påverka rösterna så att de blir dystrare och mer negativa. Om man har elaka eller negativa röster så kan man fundera över om man har en depression kanske. Om depressionen behandlas så kan kanske rösterna bli mer positiva.
Mer
11 år 1 månad sedan #565428 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Hur många röster?
Jag hör vad människor tänker ibland och ibland tror jag att nån viskar i mitt öra eller skriker fast det inte är så.

Brukar försöka vila, sätta mig ensam en stund, stänga av tv, mobil etc när det blir så. Verklighetsprövar genom att fråga andra om de märkt nåt. Blir inte så rädd längre för jag har vant mig. Det känns tryggt att inte vara ensam.
Mer
11 år 1 månad sedan #565430 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hur många röster?
Dom här åren som jag har varit här på Viskas hemsida så har jag hört en del av Era tankar (hörselhallucinationer - röster = telepati) och mer eller mindre sett en del av Era liv som "DET" i nån slags "DET" - värld men det beror på att jag tänker på en del av Er. Vet, att det är en knäpp tanke men för mig är det på riktigt! :hjärta Det är den här röda livsbollen som jag "ser" när jag blundar som gör att det är så, alltså att får ta del av andra människors liv i den inre verkligheten i mitt liv. :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta Det är som om GUD vill berätta till mig om Er.

"Närkontakt av femte graden: närkontakt som resultat av ett medvetet kontaktsökande från människors sida." "Wikipedia"
Mer
11 år 1 månad sedan #565500 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Hur många röster?
När jag hörde rösterna så var det hundratals av dem. Det var fullständig kaos i 1 år och 3 månader. Sedan lärde jag mig en övning (som jag har skrivit om tidigare här på Viska) som tog bort dem till slut.

Rösterna bestod av andar, demoner, änglar, olika gudar och djurens tankar. Jag trodde även att jag kunde telepati men till slut så verklighetsprövade jag och fick då reda på att allt var bara i mitt huvud, så att säga....

Det är något jag aldrig mer vill gå igenom och därav kör jag alla medel som finns för att undvika att "trilla dit" en gång till. Skräckscenario...!
Mer
11 år 1 månad sedan #565604 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur många röster?
malin71,

Använde du antipsykotika när du hörde hundratals olika röster?