Vad säger era röster?

Mer
10 år 6 månader sedan #620169 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Vad säger era röster?
Hade värsta kriget med alla rösterna för någon vecka sedan, var helt förlamad av skräck i nästan två timmar för att jag inte kunde få tyst på dem, men sedan sade en av dem, Anna, till mig:
"Du behöver inte vara rädd, vi vill dig inget illa" och det lugnade ner mig så pass att jag kunde uthärda.

Anna är den mest framträdande, eller vad man ska säga, som har hängt med längst och vi kommer oftast rätt bra överens och så. Men detta förvånade mig lite, att hon stod upp för mig sådär. Man tackar och tar emot :P
Mer
10 år 6 månader sedan #620245 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster?
Stress och ångest kan trigga röster. Försöker man minska på stress och ångest kan rösterna minska. Särskilt folk med autism kan få röster vid stress, som upphör när stressen är borta.
Mer
10 år 5 månader sedan #625888 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Vad säger era röster?
Jag var definitivt lite stressad vid det tillfället. Hade flugit till fastlandet själv och var på väg från Arlanda till Uppsala när det hände. Resa stressar mig, och speciellt om jag reser långt, som typ över havet.
  • parpababa
  • Besökare
  • Besökare
10 år 5 månader sedan #625889 av parpababa
Svar från parpababa i ämnet Vad säger era röster?
"röster" kan vara telepatisk förmedling
Mer
10 år 5 månader sedan #625990 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Vad säger era röster?
Inga trevliga saker. Mer saker som "Nu kommer vi och ta dig din jävla hora, nu dör du. Du dör om du sover, du dör om du äter..." osv. Inte alls kul.
Mer
10 år 5 månader sedan #625998 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger era röster?
Röster kan vara skit, allt mellan himmel och jord, man vet aldrig vad de kan hitta på.
Det enda man kan vara säker på, är att de är emot dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum