Vad säger era röster?

Mer
10 år 10 månader sedan #595696 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Vad säger era röster?
Mina röster pratar inte med varandra, de kan inte höra varandra. Så de snackar i mun på varandra vilket är väldigt jobbigt. Ibland kan jag få en av dem att vara tyst så jag kan höra vad den andra säger, men det är inte ofta. :väggen
Mer
10 år 10 månader sedan #595851 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster?
Stress och ångest kan trigga röster, så om man försöker minska på ångest och stress, så kan rösterna minska.
Mer
10 år 10 månader sedan #596188 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Vad säger era röster?
Jag gör så gott jag kan med att hålla nere stressen, har ingenting fysiskt stressande, inga som helst krav på mig så den enda stress jag har är den jag lägger på mig själv lite omedvetet sådär. Den är svår att rå på, den sortens stress. Ångesten är det värre med då det blir en ond cirkel. Det är rörigare i mitt huvud vilket ger mig mer ångest och då blir det ännu rörigare i huvet och ännu mer ångest fylls på. Men annars tycker jag inte det är mer ångest än det brukar, fast det har blivit värre med åren, det har det. Men vad blir inte värre med åren? :P
Mer
10 år 10 månader sedan #596246 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster?
Motion motverkar stress och ångest. När man motionerar blir man mer stresstålig och röster kan minska också.
Mer
10 år 10 månader sedan #596397 av JigsawJohn
Svar från JigsawJohn i ämnet Vad säger era röster?
Jag jobbar med att komma igång med att träna, men det är ju lättare sagt än gjort, som du nog vet. Jag tar en promenad en eller två gånger i veckan, men det är allt jag kan få mig till för tillfället. Är så trist att träna ju...
Mer
10 år 10 månader sedan #596447 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad säger era röster?
Motion 1-2 gånger i veckan är alldeles för lite. Minimum är 30 minuter 3-4 gånger i veckan, men helst skall man göra som jag gör 2 timmars promenad varje dag.