Tv:n pratar med mig

Mer
8 år 7 månader sedan #771561 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tv:n pratar med mig
välkommen hem...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771587 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Tv:n pratar med mig
Skillnad att meditera och meditera. När bibeln talar om meditation är det närmare begrundan, än österländsk meditation.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 7 månader sedan #771591 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tv:n pratar med mig
Är man stressad kan det nog vara positivt att meditera för stressen minskar och gör att man mår bättre. Är man inte stressad och mediterar så är nog risken större för negativa effekter.
Mer
8 år 7 månader sedan #771592 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tv:n pratar med mig
Kontemplation kallas meditation inom kristenheten.
Mer
8 år 7 månader sedan #771603 av björk
Svar från björk i ämnet Tv:n pratar med mig
jag har en förtäljelse. i ungefär 8-9, år. Satt jag klistrad vid tv apparaten. Jag såg på kvällen i 2 timmar.
Hela eftermiddagar gick åt. Jag hade inga hämningar. Jag levde förvisso begränsat för att anpassa, mej,
till ngt som jag var anpassad för. Jag ändrade mig, efter terrängen som erbjöds. Sen fick jag ju sota för det
mång dubbelt. Att jag var tvungen att ställa in mig för att bli accepterad så att säga. Det påverkade hela min
karaktär som i ett långt skede tedde sig själv vidlyftig. Tacksam är en definition som kan inbegripas här är ditt liv.
Live or die. Och passar det inte har Du, tyvärr inget "val" ?? Sen fick jag ju all bördan efter den farsen.
Eller olustig pärs. Man svalde konceptet. Ungefär som ngt parallellt intet sägande "ok" krigföring mot mig och
mitt uppehälle, som person. Man var tvungen tillslut att använda sej av stick spår för att bryta trenden.
Och törnarna de blandat med kvantitetisk grå massa formade, schizofrent jag. I all denna text, inbegriper
en skräck inför medium som tv radio....
Mer
8 år 7 månader sedan #771607 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tv:n pratar med mig
I kväll ska jag se Fråga Doktorn. Inte är det något skrämmande program.
Många filmer däremot tycker jag är skrämmande.