Olika Hallucinationer & Vanföreställningar vi upplevt.

Mer
18 år 1 månad sedan #37144 av Jeff
När jag var som sämst så vaknade jag hastigt upp ifrån en obehaglig dröm och såg två gröna demoner med röda horn framför mig. Det var skrämmande.
Mer
18 år 1 månad sedan #37192 av Katt
Synhallucinationer. iform av skelett som svishar förbi människor utan ansikten. Demoner.röster negativa. ibland flera.ibland vet jag inte att det är röster förrän efteråt.Vaneförställningar. att jag ska dö snart. att någon förgiftat maten och vill döda mig.
Mer
17 år 11 månader sedan #39911 av Kassandra
Svar från Kassandra i ämnet När ni upplever
era syner och hörselvillor är ni då tillsammans med andra människor som inte ser och hör samma sak, eller är ni alltid ensamma?
Själv råkar jag varje gång ut då jag är ensam hemma eller ute. Dom som förföljer mig vill inte att nån annan ska veta.
Mer
17 år 11 månader sedan #39914 av Isa-Alise
Jag har upplevt:

Röster som kritiserat och kommenterat...

Rörliga bilder i skuggor och mönster på tapeten, ansikten som förändras...

Djur som varit mina följeslagare... bl.a. en vildhäst, en örn, och en orm...

Djur som krälat inom mig...

Lukter som varit mycket obehagliga...
  • Raven Joséphine
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41162 av Raven Joséphine
Svar från Raven Joséphine i ämnet vanföreställningar
jag har bl.a trott att jag kunnat tala med fladdermöss och varit helt övertygad om att personalen på mitt behandlingshem kunde "ta" mina tankar och lägga in sina egna i min hjärna, samt att en viss kvinnlig personal har suttit utanför mitt rum varje natt (även dom kvällar då hon inte arbetade) och legat under min säng då jag inte var där.
Mer
17 år 10 månader sedan #42594 av Eszdrille
Syn:Två män (inbrottstjuvar tror jag men dom tog inget) den ene hade turkos vindjacka den andre röd. Dom stod vid sovrumsdörren hela natten och bara stod där och tittade ända tills det blev morgon.
En man i svart-vitrandiga kläder som dansade på flygplansvingen när vi flög.
Svarta fåglar som flyger ffa inomhus.
Röst:Oftast djur som låter, förr marsvin nu katter.
Sirener. Märker oftast inget längre, det bara är där...
Lukt:Skarp kisslukt, kanel och brandrök.
Vanföreställningar:Att folk kan se mina tankar som i serietidningarnas tankebubblor.
Vid flera tillfällen har jag gått in i ingenting men upplevt att jag gått in i vägg ed. och fallit handlöst bakåt.
Att folk vill mig illa, inte fysiskt utan psykiskt...

[/b]