Ekonomi

Mer
15 år 7 månader sedan #149518 av Ready
Ekonomi skapades av Ready
Har du försökt få en bok utgiven PSR? Jag tror du skrivit att du har vissa utkast till bok, men att det inte duger. Har du försökt skicka till ett förlag, det kan ju vara en rolig upplevelse att bli refuserad också.
  • Katja.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 7 månader sedan #149639 av Katja.
Svar från Katja. i ämnet Ekonomi
Vilka är dina ämnen, ditt gebiet? :)
Mer
15 år 7 månader sedan #149654 av Ready
Svar från Ready i ämnet Ekonomi
Jag tror det skulle passa mig ganska bra att jobba som författare och min målsättning är att bli känd och tjäna pengar, dvs en ganska stor upplaga. Man behöver nog inte vara geni för att sälja böcker som säljer. Barnböcker är till exempel väldigt lättskrivna. Jag ska prova att skicka in mina alster till ett förlag och se vad dem säger men än är jag inte färdig.
Mer
15 år 7 månader sedan #149655 av Ready
Svar från Ready i ämnet Ekonomi
PSR, kan du rekommendera någon skrivkurs, på nätet eller annanstans? Jag söker efter en kurs som lär en skriva professionella brev till myndigheter och dylikt.
Mer
15 år 7 månader sedan #149659 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ekonomi
:lol: Botanisera här, den som söker den finner..
www.google.se/search?hl=sv&sa=X& ; ... et&spell=1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 7 månader sedan #149802 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ekonomi

Ready skrev: Jag tror det skulle passa mig ganska bra att jobba som författare och min målsättning är att bli känd och tjäna pengar, dvs en ganska stor upplaga. Man behöver nog inte vara geni för att sälja böcker som säljer. Barnböcker är till exempel väldigt lättskrivna. Jag ska prova att skicka in mina alster till ett förlag och se vad dem säger men än är jag inte färdig.


Om du skrivit en bok, så kan du få gratis reklam här på siten för den. Compulsive och Abzu har fått ha gratis banners här för sina böcker.