Vill skriva deckare...

Mer
3 år 6 månader sedan #1292076 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vill skriva deckare...
Varför inte skriva deckare om privatspanaren Richard, som löser mord, som inte polisen klarar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1292128 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vill skriva deckare...
Herregud vilka jävla kärringar ni är i er bubbla. Alla kan mörda under dom rätta omständigheter så lev er bekväma dumma liv. Om samhället tillåter att dessa omständigheter finns är det inte hyckleri att sedan fördöma dessa som har gått för långt?
Mer
3 år 6 månader sedan #1292129 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill skriva deckare...
Är det rätta omständigheter att mörda, när man som man får besök av en snygg journalist i sin U-båt?
Mer
3 år 6 månader sedan #1292133 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill skriva deckare...
En normalt funtad begår inte överlagt mord och styckar offret sedan må ni säga vad ni vill.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292134 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill skriva deckare...
Pimed,

Du försvarade Wildas mördare också?

I vår inskränkta bubbla är det inte normalt.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Geta.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292138 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill skriva deckare...
Att skriva en deckare har jag aldrig försökt, men har man en ide, så sätter man sig och skriver texten ger sig automatiskt den knackas fram som en konstnär knackar på en sten för att få fram en figur, orden kommer lätt till mig, bara jag sätter mig att skriva. Samt att människor uppskattar vad och hur jag skriver en kommenterade varumba hur du skriver. Det anda rådet är skriv som du talar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum