Dansbandsmusik

Mer
3 år 2 månader sedan #1317968 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Dansbandsmusik
Ja jsg har då inte den evolutionen i mig. Ser inget attraktivt i livsomstörtare.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1317989 av Hope
Svar från Hope i ämnet Dansbandsmusik
Många som anses farliga. Är många ggr karismatiska så det är lätt att dras med. Särskilt psykopater. Så på ett sätt kan jag förstå det. Men idag när jag är lugnare och levt mitt rebelliska liv och protest är det livet inte längre lika lockande. Livet där allting handlar om mellan livet och döden och inga gränser och ingenting är heligt.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Hope.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318062 av IM
Svar från IM i ämnet Dansbandsmusik
Gillar Christina Lindberg, hennes röst är lite åt country.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318064 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dansbandsmusik
"De sista ljuva åren"
Mer
3 år 2 månader sedan #1318084 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Dansbandsmusik

Geta skrev: Kvinnor dras till brottslingar som sitter i fängelse. De tycker att de är tuffa, starka och attraktiva. Många kvinnliga journalister tillhör den skaran som har förkärlek för sådana personer. Det är nog något i evolutionen.

Ja, t o m den totalt könslöse och blekfete massmördaren Anders Behring Breivik är en kvinnomagnet. Det finns ingen tillredsställande förklaring till varför kvinnor tänder på mördare och våldsbrottslingar. Möjligtvis för att dessa uppvisar handlingskraft och en ohämmad aggressivitet som kan te sig attraktiv. Kvinnor i allmänhet tänder aldrig riktigt på de mjukismän de har proklamerat för genom den berömda jämställdheten. Nej, i slutändan vill man ha hårda alfahannar med makt.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318149 av Hope
Svar från Hope i ämnet Dansbandsmusik
Cosmos,

Det är en gammal klyscha som inte stämmer. Har nog aldrig stämt över huvud taget, vad vet jag!

Däremot tror jag att kvinnor som tar sig långt i samhället är hårda, kalla och aggressiva personligheter. Dom kvinnorna är dom mest lyckade. Män som är mjukisar tror jag får flest barn. Ingen vill ha ett psycho som far till sina barn.

Så din skev bild på män och kvinnor är fel och stämmer inte i samhället i det stora.

Har det ens någon gång stämt över huvud taget? Kanske. Men idag är det framgångsrika kvinnor som är hårda, kalla och aggressiva. Och männen som får flest barn riktiga mjukisar. Men vem bryr sig om sånt strunt egentligen?
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.