Abilify

Mer
9 år 8 månader sedan #687679 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Abilify
Jag har just fått Abilify utskrivet, 5 mg, som tillägg till Seroquel. Förhoppningsvis gör det mig piggare och mer handlingskraftig. Blir låg av mina 400 mg depot av Seroquel.
Mer
9 år 8 månader sedan #687999 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Abilify
Seroquel har annars bättre antidepressiv effekt än Abilify. Nackdelen med Seroquel är trötthet och antikolinerga effekter. Fördelen med Seroquel är mycket liten risk för darrningar, stelhet och rastlöshet.
Mer
9 år 8 månader sedan #688018 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Abilify
Hej och välkommen Catoz.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #689359 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Abilify
Det är slut mellan mig och Abilify. Började med 10 MG enligt ordination och har sådan ångest att jag klättrar på väggarna. Nu ska jag ta mina Seroquel så blir jag lugn och kan förhoppningsvis sova.
Mer
9 år 8 månader sedan #689367 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Abilify
Cosmos, hur många mg tar du utav Seroquel? Har quetiapin själv 50 mg till natten, men den dosen hjälper mig inte längre att sova.
Förbereder mig på en vaknatt inatt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #689368 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Abilify
Abilify kunde jag inte heller ta. Har försökt 2 grr men blev prepsykotisk på dem och fick återgå till injektioner med Trilafon decanoat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum