Antipsykotika och sexlust

Mer
9 år 9 månader sedan #677849 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jocke,
Jag har ingen sambo. Han flyttade för snart ett år sedan. Vad tiden går fort!

Barn, vill jag inte ha. Eller? De är ju rätt roliga. Men jag vill inte föra mina gener vidare. Dessutom tror jag inte att jag skulle klara en graviditet utan medicinerna. :snopen

Det där med att gifta sig. Folk säger ju att när par gifter sig slutar de att ha sex med varandra. Undra om det stämmer?
Mer
9 år 9 månader sedan #677850 av björk
Svar från björk i ämnet Antipsykotika och sexlust

Jocke skrev: Jävlar! Jag fick ändra mina intentioner i direkta brådrasket! Tänkte vi kunde vara ett par? Men du är ju redan sambo med ngn? Jag kan tänka mig vara best man åt din blivande man! Men jag måste lära känna er först, så att ni får förtroende för mig?



Jag är för gammal och för dum att skaffa barn! Men jag tillåter de som vill älska oförbehållsamt sin partner att leva livet, där barn kan innehålla ett rikare liv!



jocke Cannibal Corpse är högljuda de och Viss skiva av Mayhem
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 9 månader sedan #677856 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust

isan skrev: Jocke,
Jag har ingen sambo. Han flyttade för snart ett år sedan. Vad tiden går fort!

Barn, vill jag inte ha. Eller? De är ju rätt roliga. Men jag vill inte föra mina gener vidare. Dessutom tror jag inte att jag skulle klara en graviditet utan medicinerna. :snopen

Det där med att gifta sig. Folk säger ju att när par gifter sig slutar de att ha sex med varandra. Undra om det stämmer?


Jag vill bara skoja, det kan kännas fel! Jag kan inte ha ett barn, jag är 52 bast! Men du verkar så jävla trevlig så jag unnar dig ett barn! Jag tror du har ett sjunde sinne som kan ta hand om ett barn! Om man gifter sig, så tror jag man har mer sex Isan! Jag känner mig utanför verklighten nu när jag har druckit några bärs! Men jag vill vara din vän ändå!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 9 månader sedan #677859 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Jocke,
Ett sjunde sinne? Vad är då det sjätte sinnet? :joker

Det finns ju de som skaffar barn sent, men då är ju risken att de inte lever när barnet tar studenten.

:hjärta :kram :hjärta
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 9 månader sedan #677864 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust
det sjätte sinnet brukar vara instinkt! Det sjunde sinnet för mig är en abstrakt sinne, där man kokar ihop ett sinne där man går på känn vad gäller att förstå koden i livet.

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 9 månader sedan #677867 av krokus
Svar från krokus i ämnet Antipsykotika och sexlust
Det där tar jag som en fin komplimang! :angel

Psykiatrin säger att jag har Aspergers syndrom och att jag varken kan tänka abstrakt eller förstå social koder. Dålig stil...