Antipsykotika och sexlust

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 9 månader sedan #678595 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust


Den här kvinnan + Erica Jong är de författare som nog har gått hårdast emot männens skola! Jag blev då i alla fall hemlighetsfull när jag läste dessa böcker maken till så introverta kvinnliga känslor som kom fram! Trodde länge jag var död på den extroverta sexkänslan, och har fortfarande problem med att orientera mig i den kvinnliga sfären! Nu, är det gudske lov, mycket enklare, men fortfarande horribelt svårt!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 9 månader sedan #678597 av Geta
Svar från Geta i ämnet Antipsykotika och sexlust
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 9 månader sedan #678605 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust


Ja, den här mannen var också inne på farliga vägar kring sexualiteten!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 9 månader sedan #678616 av Nissegossen
[youtube:q9a0z7fy]7eU9xXqi1XI[/youtube:q9a0z7fy]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 9 månader sedan #678620 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Antipsykotika och sexlust


Du Nisse, jag tror du är lite utanför den moderna versionen av kärlekslivet? Nuförtiden ska man helst ha tjejkompisar(Man)! Jag är också out of date, då ungdomar påstår att man kan dela rum utan sex på semestern. Jag kan inte ligga i samma säng utan sex, därför har jag nog missat tåget för gott till de saligas ängder! Men ändå, fatta, det är en babyboom varje årtionde! Vi måste hitta på ngt nytt Nisse, så att dörrarna kan öppnas även för oss! Men vi kan inte prata ihop oss som personalen kan!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 9 månader sedan #678631 av Nissegossen
Du Jocke! Visserligen är jag öppen, men för personliga saker vill jag inte berätta om! Jag har kvinnliga kompisar och de respekterar jag! Jag ligger inte runt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum