Medicinuppehåll

Mer
9 år 8 månader sedan #684112 av Geta
Svar från Geta i ämnet Medicinuppehåll
Vad är du arg på? Är du frustrerad över din situation? Har du svårt att smälta den?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 8 månader sedan #684122 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Medicinuppehåll
Ja. + att man aldrig får vara ifred. En dålig värld.
Mer
9 år 8 månader sedan #684126 av wasp
Svar från wasp i ämnet Medicinuppehåll
Att du är arg är ett dåligt tecken. Försökte att bli medicinfri för många år sedan, men vad slutade det med? Jo! En jättedos Trilafon. Ja, ja! Blev psykotisk på nytt! Se upp bara så att du inte gör något brutalt, det kan få vådliga konsekvenser!
Mer
9 år 8 månader sedan #684163 av someone
Svar från someone i ämnet Medicinuppehåll
Jag ogillar sjukhuset så mycket att jag tar högre dos än vad läkarna vill ordinera
Mer
9 år 8 månader sedan #684178 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Medicinuppehåll
Fantasio, vill du hålla dig utanför sjukhuset, ta din medicin i ordinerad dos! Annars prata med din läkare och kom överens med läkaren om en plan för att minska ned dosen. Nu tror jag varken att han går med på det eller att du klarar att själv trappa ned för att sluta med medicinen.

Jag satte ut medicinerna ett flertal tillfällen under 70 talet och någon gång tidigt 80 tal och det slutade alltid på psykakuten antingen att jag själv tog mig dit med en akut psykos eller med polisens hjälp! Sedan mitten av 80 talet har jag inte legat inne på sjukhus en dag och har inte pga att jag tagit medicinen som jag ska, haft någon psykos heller som krävt ens läkarkontakt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 8 månader sedan #684180 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Medicinuppehåll
:ajaj Farligt att få en psykos, man kan göra saker som man inte har en chans att reparera för att då dör man pga det man gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum